wtorek, 24 kwietnia 2012

awaria? - jak co miesiąc..

Hej kochani:)
Zamieszczenie, każdego kolejnego posta będzie graniczyć z cudem (już teraz pojawiają się problemy). Zdjęcia wczytują się chyba z godzinę, nie wspomnę już o comiesięcznej  "awarii" uniemożliwiającej odpowiadania na Wasze komentarze i zamieszczania ich na Waszych blogach..
Ostatnio jedna z Was poruszyła na swoim blogu temat, który od razu mnie zainteresował, a był to tekst  związany z pozytywnym nastawieniem do życia i dążeniem do celu, czyli coś co wałkuję u siebie dość często. Wchodziłam chyba z pięć razy w posta, aby doczytać do końca, za każdym razem "wyrzucało mnie ze strony". Zrezygnowana przeczytałam połowę, co wystarczyło jednak, aby wzbudzić we mnie tak wielkie emocje, które chciałam przypieczętować komentarzem. Nic z tego...Blogger krążył w wirtualnym świecie, ale u mnie na monitorze gościł zbyt krótko..Wszystko zakończyło się wyłączeniem komputera i powrotem do domowych obowiązków.
Proszę więc o cierpliwość i wyrozumiałość. Już niebawem (mam nadzieję) wszystko wróci do normy, wraz z nowym okresem rozliczeniowym mojego internetu :)

Tymczasem pogoda powera nie dodaje, za oknem buro i niewyraźnie. Wciąż pada i zbyt zimno na cokolwiek innego prócz siedzenia w domu. Mam nadzieję, że u Was przynajmniej słonecznie:)

A teraz ogłaszam kawowy czas :)


11 komentarzy:

  1. piękny kolor bluzeczki:)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też kiedyś wywalało jak chciałam skomentować

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutka jesteś .naszyjnik śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ten sam problem. koszmar jakiś. *,*

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful blouse :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing hair!If you want we can follow also with bloglovin, fashiolista, google+, twitter and facebook?
    What do you think about this amazing collection??
    Win a $60 gift card to spend on The Quiet Riot

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely blog. please check out mine too if you have the time to do it.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.