piątek, 6 kwietnia 2012

Jajowe love :)

Hej :)
Jak Wam mija piątkowe popołudnie? U mnie dość pracowicie pomimo wolnego, które najchętniej spożytkowałabym na totalnym lenistwie. Ewentualnie wybrałabym się na rower, lecz pogoda za oknem całkowicie odstrasza..
Od rana piorę, układam i porządkuję.. W związku ze zbliżającymi się świętami postanowiłam zakasać rękawy i wziąć się do roboty. Może to i nawet lepiej, że zimno i pada, bo przynajmniej zrobię coś pożytecznego :)
Postanowiłam dziś oficjalnie zamknąć sezon zimowy w kartonach :) Cała zimowa garderoba w związku z tym wędruje głęboko w szafie i czeka na kolejne mrozy.

Poniżej super pomysł na urozmaicenie wielkanocnego stołu :)  Wprawdzie u mnie zabawy z jajkami nie będzie, ale może któraś z Was postanowi zrobić jajeczne serducha:)

znalezione w internecie :)

9 komentarzy:

  1. super te jajka wyglądają:) może spróbuję takie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haaa, dobry pomysł z tymi jajeczkami! Może nawet wypróbuję ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy to bardziej fantastyczne czy bardziej słodkie. ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale faaajnie . :D no jak będę miała wenę. to może też takie zrobię . ;d zapraszam. *;

    OdpowiedzUsuń
  5. a widziałam już to gdzieś ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne serducho:))


    NEW POST!!!:)))
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.