piątek, 28 czerwca 2013

torebka na foto-przybory

Hej Kochani!!
Gdy zabieram się za robienie zdjęć (zwłaszcza tych poza domem) największym problemem okazuje się zorganizowanie tych wszystkich małych, ale jakże potrzebnych przedmiotów (akcesoriów do aparatu).
Nagle okazuje się, że zapodziała się osłona do obiektywu, ściereczka gdzieś się zawieruszyła,  karta pamięci nie wiedzieć czemu została w domu.., a gdy potrzebuje pilota.. no tak, tylko gdzie ja go dałam?

I tak zamiast zająć się robieniem zdjęć wciąż czegoś szukam...
Postanowiłam temu zaradzić..







Stworzyłam małą podręczną torebeczkę na te wszystkie przedmioty, do której mogę dorzucić jeszcze kamerę, gdyby trzeba było coś szybko nagrać :) Całość mogę zawiesić na statywie i po kłopocie :)
Teraz wszystko mam w jednym miejscu i w dodatku pod ręką :)


Jak Wam się podoba? Miłego!! :)

13 komentarzy:

  1. No.. bardzo dobry pomysł. Świetna torebeczka i bardzo przydatna^^
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, teraz wszystko jest w jednym miejscu :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł i krój mi się podoba, ale za dużo wzorów jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo zdolna:)m.E

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe wykonie tej torebki, ale się na niej dziej, ale prawdziwą uwagę moją zwróciły te truskawy z poprzedniego postu miło się na nie patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe :*

    www.DziewczynawNerdach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysł świetny, przydałaby mi się taka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mako Ty to masz leb! :o)))
    Fajna! Pomyslowa! Pozyteczna :o)
    Chyba odgapie cos w podobie :o)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.