poniedziałek, 17 czerwca 2013

organizer dla zapominalskich :)

Uffff...jak gorąco!!
Mimo, że właśnie za taką pogodą naprawdę tęskniłam możecie wyobrazić sobie, co odczuwam w naszym mieszkaniu na poddaszu (przy 32 stopniach na dworze) ?
Jeśli nie macie pojęcia to powiem Wam, że jest tam jeszcze cieplej niż na zewnątrz. Wentylator sobie nie radzi, woda z lodówki znika w mgnieniu oka, a kolejna nie nadąża się chłodzić.
Nie ma lekko, a jutro ma być jeszcze goręcej (37 st.C).

Wybaczcie, ale nie będę się rozpisywać..rozpływam się i uciekam na zewnątrz :)

Dziś zestaw dla zapominalskich :) Kupiłam go z myślę o moim chłopaku, aby nieco ułatwić mu życie!
Można wrzucić do niego telefon, klucze lub kartkę z ważną informacją.
Całość wystarczy zawiesić na drzwiach do mieszkania- nie ma opcji, żeby zapomnieć!! :)




7 komentarzy:

  1. gdzie można coś takiego kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. f e n o m e n a l n e !!!!

    czad

    MÓJ JAKUB MA PO EMIE ZAPOMINANIE ....

    MONT

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde to naprawdę byłoby przydatne :D
    Zaglądnij na NASZEGO bloga, zaszły ogromne zmiany, i już nie jestem w pojedynkę. Zapraszamy ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. haha świetne, coś akurat dla mnie. gdzie można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  5. :D moje mieszkanie też jest na poddaszu, ale u mnie panuje milutki chłodek:) mój m. był przewidywalny i w zeszłym roku wszystkie sufity ocieplił wełną mineralną. wiec mam ciepło w zimie a chłodno w lecie,
    uff:)

    ps. organizer - fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Jakze ja znam takie upalne przejscia, dlugo przebywalam na 8 pietrze oslonecznionego bloku w ktorego wnetrzu temperatury siegaly tych pustynnych w Arabii!
    WSPOLCZUJE i jeszcze dobrze pamietajac wspolodczuwam!

    (Miska z zimna woda i wlozone do niej chociaz stopy przynosi ulge - obiecuje ;o) )

    A ten gadzet dla niezapominalskich - rewelacja, mam kogos w otoczeniu, komu bardzo by sie przydal! ;o)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.