poniedziałek, 24 czerwca 2013

przytul się!!!

Hej Kochani :)
Dziś DZIEŃ PRZYTULANIA!!
To świetna okazja do tego, aby pobyć jeszcze bliżej niż zwykle z osobami, które są dla nas w jakiś sposób ważne :) Poczuć bliskość, ciepło i ogromną energię drugiej osoby- ja to uwielbiam!!

Choć przyznam szczerze, że taki dzień jak dziś powinien odbywać się codziennie. Przytulanie to jedna z najprzyjemniejszych rzeczy na świecie, która jest zupełnie za darmo, a sprawia mnóstwo obustronnej przyjemności!! Napełnia nas zadowoleniem, poczuciem bezpieczeństwa i miłością. Dzięki przytulaniu wyzbywamy się negatywnych emocji, agresji i pozytywnie nastrajamy się do życia!

NIE MYŚL DŁUGO- PRZYTUL SIĘ!!  
(do niego, do niej, do kogoś kto siedzi tuż obok!!)
 
Moja druga połówka jeszcze nie wróciła do domu, dlatego wrzucam stare zdjęcie.
Zresztą sami wiecie, że początki znajomości obfitują w największą ilość przytulania!
Chociaż osobiście jestem za tym, aby w tej kwestii wszystko pozostało po staremu!! :) Tego nam wszystkim życzę :)


A wiecie, że podobno, aby kobieta czuła się kochana musi być przynajmniej cztery razy dziennie przytulana przez swojego mężczyznę? Coś w tym jest.. :)


No i najlepiej jeszcze jak dostaje od niego kwiaty.. bez okazji oczywiście..





Miłego :)

P.S
(Pamiętacie mój post o energii drzew ? Wprawdzie to nie to samo, co przytulić się do drugiego człowieka, ale też pomaga na wiele dolegliwości - zapraszam!:))





4 komentarze:

  1. 4 razy dziennie?! Alez my jestesmy wymagajace... ;o)))
    Fajny dzien ale zgadzam sie powienien byc jak co dzien! :oDD :o)))

    OdpowiedzUsuń
  2. no jeszcze kwiatki, to już ich czasami przerasta :D powiedziałabym też, że jedzenie! ja jak nie wyrobię normy przytulania to jestem strasznie cięta i kłótliwa, najprościej więc zapchać mi usta czymkolwiek do jedzenia i jak najszybciej przytulić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER DZIEŃ.:);)PIĘKNE ZDJĘCIA:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie niedawno wróciłam z akcji Przytulania Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.