piątek, 7 czerwca 2013

day 5 - coś pięknego :)

Hej Kochani :)
Dzisiejszy temat wyzwania sprawił mi niemały problem -COŚ PIĘKNEGO.
Dookoła mnie roi się od pięknych rzeczy, ale kiedy trzeba się na coś zdecydować, nie jest to takie proste..

Zdecydowanie najbardziej urzeka mnie piękno otaczającej przyrody i możliwość posiadania marzeń.

"Iść za marzeniem i znowu iść za marzeniem, i tak zawsze, aż do końca"
Joseph Conrad

Chciałabym mieć własną kurę, owcę i mnóstwo kolorowych motyli fruwających w ogrodzie:)
Póki co nie mam nawet ogrodu, ale wszystko jeszcze przede mną :)


A Wy czym się zachwycacie? Miłego!! :)


 










2 komentarze:

  1. przyroda zawsze jest najpiękniejszą inspiracją:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie zdjęcie! Najpiękniejsze jest złapanie chwili... Ty chciałabyś mieć kurę i owcę, a ja za to kozę. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.