wtorek, 25 czerwca 2013

sorbet bazyliowy

Witajcie!
Jak pewnie zdążyliście zauważyć jestem ogromną fanką bazylii. Em lubi ją sadzić, a ja spożywać i tak się uzupełniamy :)
Dziś czas na sorbet bazyliowy. Wprawdzie pogoda nieco się popsuła, ale gdy znów zawitają upały przepis będzie idealny:) Nie potrzebujecie wiele czasu na jego przygotowanie. Odrobina chęci i miłość do bazylii wystarczy :)


Co będzie potrzebne?

- ok 1-1,5 szkl. liści bazylii
- duży jogurt naturalny
- sok z połowy wyciśniętej limonki
- ok 120 g cukru ( lub według uznania)

* dodatkowo nektarynki bądź truskawki do dekoracji i dżem truskawkowy (rzadki)

Wszystkie składniki wrzucamy do blendera, tak aby powstała jednolita masa- zamrażamy:) 
Proste, prawda?
 



I jak Wam się podoba? Smacznego!

21 komentarzy:

  1. bardzo lubię sorbet bazyliowy, ale sama nigdy nie robiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam do wykorzystania tego przepisu. totalna łatwizna, a smakuje genialnie :)

      Usuń
  2. ja tylko lubię zapach bazylii ;) lubię z niej tworzyć świetne potrawy włoskie ale jakoś nie pałam do niej chęcią smakową:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smak bazylii jest mega, zapach jest megszy :) a pozatym posadzona bazylia odstrasza skutecznie komary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem coś o tym :) Nie mammy nawet jednego komara, hihi :)

      Usuń
  4. o mniam wygląda przesmakowicie !
    /Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. NIGDY NIE PRÓBOWAŁAM TAKIEGO SORBETU:)WYGLĄDA SMAKOWICIE:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba? Ja już mam na niego ogromną ochotę !!! :) i powiem szczerze, że nie wpadłabym na takie połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybki, prosty w wykonaniu i jaaaki pyszny- nie przesadzam :)

      Usuń
  7. Jeny, chętnie wypróbuję twój przepis, bo wygląda to smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Smakowicie wyglada :)
    Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. narobiłaś mi smaka:) zjadłabym taki pyszności:)
    pozdrawiam:)
    www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. o rany jak to fajnie wygląda i na pewno smakuje! :DDD pozdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy przepis:)
    Bazylię lubię z pomidorami a także jako dodatek do sosów:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie jadłam, ale skusiłabym się!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.