poniedziałek, 3 czerwca 2013

Czerwcowe wyzwanie foto - Dzień 1

Witajcie :)
Jako, że lubię wszelkiego rodzaju pstrykadła, wyzwanie fotograficzne na blogu Uli przyciągnęło mnie po raz kolejny:)
Sama zastanawiam się czy akcji o podobnym charakterze nie zrobić u siebie. Mam już pewien pomysł. Podpowiem jedynie, że sprawa dotyczy oczywiście robienia zdjęć i wspólnej zabawy, czyli dobra okazja do tego, aby się lepiej poznać, a przy okazji uzbierać całą masę inspirujących wspomnień :)

Tego typu wyzwania są bardzo popularne na zagranicznych blogach- sama odwiedzam kilka z nich i chętnie podziwiam oryginalność biorących udział osób :). Pozwalają każdemu blogowi nabyć nowych czytelników, a właścicielom blogów poznać ciekawe miejsca w sieci i fantastycznie się bawić (same plusy ):)
Dajcie znać co Wy na to !

Tymczasem tematy na ten tydzień u Uli:


I moja interpretacja :)



- Bez parasolki w ostatnim czasie się nie obejdzie!!
- Słuchawki (koniecznie w białym kolorze:)) pozwalają mi za sprawą wakacyjnych hitów przenieść się tam, gdzie jest niesamowicie ciepło :)
- Błyszczyk i zalotka to u mnie codzienność :)
- A jeśli chodzi o krem...to moje nowe odkrycie :) Zaskoczył mnie swoją konsystencją i pięknym zapachem.. Wśród kremów do rąk wiedzie u mnie prym!!

23 komentarze:

  1. I to jest ten sam błyszczyk ! :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor błyszczyka, mam nadzieję, że parasol na razie nie będzie potrzebny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety u mnie cały czas pada, więc chyba bez parasola się nie obejdzie:/

      Usuń
  3. widze ze tez muzka kroluje u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie wreszcie od dwóch dni parasol jest niepotrzebny. Ale na jutro zapowiadają burze... więc się znowu z nim przeproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to prawda, ostatnimi dniami bez parasolki ani rusz, niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super słuchawki! A parasolkę pomyliłam z rękawicą bokserską... Chyba powinnam się przespać po zarwanej nocy. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhehe :) Drzemka wskazana w takim razie :) Pozdrowionka!

      Usuń
  7. fajny pomysł :)
    jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi także bardzo podoba się to wyzwanie fotograficzne, jednak obecnie brak czasu ;) a co do parasolki.. u mnie za oknem właśnie szaleje burza.. ech! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Biały rządzi wśród nowinek technicznych. Do kompletu przydałoby się jeszcze BMW X5 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co mój biały rower musi wystarczyć, ale marzy mi się bialutkie Audi A1 :)

      Usuń
    2. biały rower to też klasa :)

      Usuń
  10. U nas tez bez parasola nie ma się co ruszać z domu.
    Bardzo fajne słuchawki

    OdpowiedzUsuń
  11. Słuchawki super:) Parasol u mnie także niezbędny, ciągnie leje:D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne suchawy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi by się dziś parasolka przydała... :D od jutra się bez niej nie ruszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę pamiętać, by zacząć używać kremu do rąk. To chyba najtrudniejszy kosmetyk dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się Twój nieco tajemniczy pomysł, jestem ciekawa szczegółów ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. jeśli tworzysz jakieś fotograficzne wyzwanie to jestem jak najbardziej zaa! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.