czwartek, 8 marca 2012

Kobietki, dziś jest peeeełnia.. :)

Hej :)
Mam nadzieję, że każda z Pań jest dziś uśmiechnięta, zadowolona, szczęśliwa i radosna..
To wyjątkowy dzień, w którym większość panów jest dla nas (jakby?) bardziej uprzejma niż zwykle. A my w ten dzień (być może właśnie z tego względu) jesteśmy uradowane i całe w skowronkach (przynajmniej niektóre z Nas). Właśnie tak być powinno. W końcu na to zasługujemy, bo co Ci biedni Panowie by bez nas zrobili?
Choć wydaje mi się również, że dużą zasługę na wpływ naszego uradowania mają kwiaty, czekoladki i inne słodkości, których w tym dniu nie brakuje. Wyobrażacie sobie ten dzień bez tego?
Mi uśmiech z twarzy nie schodzi na widok moich tulipanów ( uwielbiam je, są przepiękne i na maksa kojarzą mi się z wiosną ( na którą czekam wytrwale ) :). Dostałam od Ema 27 tych śliczności i nie odrywam od nich oczu :)

No, ale ten dzień już się kończy...niebawem wybije północ...więc nie zapomnijmy Drogie Panie wypowiedzieć magicznego życzenia.. Niech ten Nasz Dzień Kobiet dla każdej z Nas trwa cały rok!!!
Dziś jest pełnia (następna dopiero 6 kwietnia), więc osobiście liczę na spełnienie tego życzenia za sprawą księżycowych wpływów.




Dobranoc:)

17 komentarzy:

  1. Kocham kwiaty :) I tulipany i goździki :) Dobrze, że często są w marketach za grosze to sama sobie kupuję w ciągu roku i nie czekam na żadnego pana ;)
    Pozdrawiam Malko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie ważne czy dostane czy przez siebie kupione..Ważne, że tego dnia jest ich tyle pod ręką i można nacieszyć oczy :)
      Też uwielbiam goździki od momentu pojawienia się ich wersji z mniejszymi główkami. Te tradycyjne za bardzo kojarzą mi się z Dniem Kobiet z początku lat 90. Wtedy każda babeczka dostawała na Dzień Kobiet goździka w nędznym kolorze, a na imieninach rządziły gerbery :) Pamiętam, że już wtedy mi się to nie podobało.
      Na szczęście teraz kwiatów mamy całe mnóstwo :)

      Usuń
  2. Piękna dziewczyna,piękne tulipany,ależ Em Ciebie uwielbia:)D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za tym świętem, chyba nie ma dla mnie większego znaczenia, ale to właśnie dziś zafundowałam sobie wizytę u fryzjera i metamorfozę. Ścięłam swoje długaśne włosy do ramiona =) a wszystko za sprawą mej córeńki, która tak mnie absorbuje, że nie mam czasu o nie wystarczająco dbać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Free Spirit, ja nie celebruje tego dnia, ale jakoś wewnętrznie odczuwam wtedy przypływ pozytywnej energii z zewnątrz :)

      Usuń
  4. piękne tulipany , maja swój szczególny urok w dzień kobiet :)

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tulipany, to sa moje ulibione kwiaty !

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje i zapraszam do obserwowania :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję dziewczyny za dołączenie do grona obserwatorów :) Witajcie na moim blogu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tulipanki piękne!:)

    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze zdjęcie tulipanów jest takie magiczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze zdjęcie tulipanów jest takie magiczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, bo kwiaty też są piękne i te kolory <3
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO życzę również Tobie! Codziennie takich pięknych tulipanów! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ulala aż 27 :) no pięknie :D a ja przez tą pełnię nie mogłam spać..

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wierze w pelnie i niepelnie, a szkoda, moze takie ezoteryczne myslenie wplyneloby na jakos mojego zycia :D,,,,,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.