środa, 5 października 2011

10 kosmetyków, które pojawiły się w mojej łazience

Dziś kilka produktów kosmetycznych, które ostatnio zagościły w mojej łazience. Do tej pory używałam raczej stałych, sprawdzonych towarów, natomiast przechadzając się po sklepach uznałam, że wypróbuję coś zupełnie innego...Oto one:

 

1. Żel do mycia twarzy Essence My Skin - nadaje się do każdego rodzaju skóry. Fantastycznie oczyszcza skórę, a jednocześnie jej nie podrażnia. Przepięknie pachnie ogórkami i skutecznie usuwa resztki makijażu.
2. Szampon Crisan Anti-Haarausfall - szampon przeciw wypadaniu włosów. Nowa lekka formuła zwiększa    objętość  i poprawia strukturę włosów. Po ok. 3 dniach stosowania zauważyłam zdecydowaną poprawę stanu moich włosów. Na szczotce i na podłodze jest ich zdecydowanie mniej:) Nadaje się do codziennego użytku.


3. Tusz do rzęs Essence 2 in1 Volume-  dzięki tej innowacyjnej maskarze możemy "wyczarować" dwa rodzaje makijażu. Dzięki Look 1- uzyskamy naturalne pogrubienie, Look 2 -zapewni nam spektakularne pogrubienie. Ja nakładam na moje rzęsy 2 warstwy (najpierw szczoteczką Look1, później Look2) i zyskuję tym samym Look3 :) 


  4. Balsam do ciała Fa Nutri Skin Aloe Vera & Acaibeer (Acai Berry) - utrzymuje nawilżoną skórę przez 48h. Przepięknie pachnie i  ma kremową konsystencję. 


5.  Żel pod prysznic Fa Nutri Skin Aloe Vera & Acaibeer - żel pd prysznic z tej samej serii co powyższy balsam. Jego zapach na skórze utrzymuje się przez długi czas, a na skórze pozostaje chroniona dzięki witaminom i proteinom w nim zawartym.


6. Antyperspirant w sztyfcie Rexona Cotton Dry -Zawiera wyciąg z bawełny, która pochłania wilgoć, dzięki czemu zapewnia długotrwałą ochronę przez 48h ( nie mam pojęcia po co tak długo, ale zdecydowanie nadaje się dla osób które unikają kontaktu z prysznicem :D ). Mi w zupełności wystarczyłyby 24h, ale producent zatroszczył się o dłuższą ochronę. 


7. Pomadka ochronna Labello  Fruity Shine Pomegranate ( Granat)-  pomadka nawilża i chroni usta przed promieniowaniem UVA i UVB. Pozostawia je gładkie i miękkie przez długi, długi czas. Nadaje im delikatny czerwony odcień, a błyszczące pigmenty sprawiają, że usta wyglądają bardzo apetycznie.

8. Odżywka do włosów Gliss Kur Hair Repair - Bardzo wygodna w użyciu. Z serii odżywek Gliss Kur w spray'u wypróbowałam już chyba każdą. Ta przeznaczona jest dla długich włosów. Zmniejsza ich łamliwość, dodaje elastyczności oraz połysku. Nie wymaga spłukiwania. Sprawia, że włosy łatwo się rozczesują.


9. Płyn do płukania jamy ustnej Listerine Cool Citrus- antybakteryjny płyn do płukania jamy ustnej pomaga zapewnić stałą ochronę zębom.  Zapobiega osadom nazębnym, co w rezultacie prowadzi do chorób dziąseł i powstawania próchnicy. Obniża występowania bakterii i zapewnia świeży oddech. Jak dla mnie trochę za "mocny". 


10. To pozycja z przymrużeniem oka, ale nie mogłam się powstrzymać- Krem do rąk i ciała Hello Kitty :)  Bez rewelacji jeśli chodzi o nawilżenie, ale ma cudowny cukierkowy zapach!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.