czwartek, 16 maja 2013

majówka :)

Hej Kochani:)
Mam nadzieję, że u Was wszystko ok:) Obecnie stacjonuję w Zielonej Górze i korzystam z uroków pięknej pogody:) Czas tak szybko płynie, że nawet nie zdążyłam powiedzieć Wam, że wyjeżdżam:)
Wreszcie zabrałam się za wywołanie zaległych zdjęć, które odbieram w sobotę. Szczegółowy przegląd (spośród kilku tysięcy zapisanych w folderach komputera) zajął mi kilka dni i wyłonił prawie sześciuset faworytów:) Ale udało się!
Czas wreszcie poukładać wspomnienia:)

A wzwiązku z tym majówkowe wspomnienia z pobytu Kamy (którą pozdrawiam gorąco!! :*). Zdjęcia już widzieliście, tylko kilka z nich dla przypomnienia:)) Miłego dnia! Ja uciekam na leżak w ogrodzie, a Was zostawiam z filmem:)












3 komentarze:

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.