sobota, 29 października 2011

Em gościnnie- part.2

Witam wszystkich!! Dziś po raz kolejny tzw."wydanie specjalne", co oznacza, że na blogu ponownie gości Em. Co jakiś czas zdecydowałam się na powiew świeżości we wpisach i coś zupełnie innego, niż ja tu umieszczam, czyli odskocznia od typowo babskich spraw :) W związku z tym, że mamy weekend poniżej zagości temat muzyczny...Zapraszam.


" Minęły czasy kiedy na pytanie - czego słuchasz - odpowiedz modna brzmiała - 
słucham techno, albo wszystkiego po trochę, a to kolorowe lata 90 i początek XXI wieku,
na dyskotekach królowały białe rękawiczki, gwizdki i okulary.. ewentualnie fosforyzujący
 asortyment rybacki. Manieczki biły rekordy popularności wśród młodych chemików,
a hymny Love Parade były częściej grane niż hymny narodowe.
Dla mnie królem tamtych czasów był Mr X i Mr Y z kawałkiem Global Players
 

 
i tym kawałkiem jest po wsze czasy dla mnie mistrzem świata..

Dla mnie muzyka jest bardzo ważna, udało mi się nagrać nawet sporo kawałków w stylu, który preferuję i w którym czuję się najlepiej. Wraz z moimi przyjaciółmi, których pozdrawiam.

Baku
Maciek - Konciu
Bujon

Możecie sami ocenić lub chociaż posłuchać ;)

Em'Baku - Garry Novak i Tim Malicki 

Em'Baku- Brak pokoju


oraz

Numer specjalnie nagrany na nasze spotkania towarzyskie odbywające się swojego czasu
regularnie - wielkie domówki.

W&J SQUAD (Em, Bujon, Konciu) - Czwarta Odsłona
  
Poza tym...

Każdemu z nas w głowie pochowane są kawałki, które będą zawsze przywoływać uśmiech na twarzy
i z przyjemnością będzie się do nich wracać.

Przesłuchałem tysiące numerów, setki artystów, dziesiątki płyt i pośród tego wszystkiego co pochowane
 jest w internecie dla mnie prym wiodą numery z poniższej listy, są ponadczasowe, są ze
 smakiem pomysłem i " z tym czymś". 
Teraz każdy teledysk ma w swojej obsadzie roznegliżowane dziewczyny, które poruszają się w
 synchronizowany sposób, mają na sobie mało wszystkiego. Zwykła tandeta. No, ale to są 
gusta, a o nich się nie rozmawia."
                                                                                                                                                                    Em
 
 A teraz Emowe Top 10:
 
10.


9.


8.


7.


6.


5.


4.


3.


2.

Jay Z feat Blackstreet - The city is mine von michelgonzaghttp://www.dailymotion.com/video/x3y1fl_jay-z-feat-blackstreet-the-city-is_music

1.



PS. Dla mnie Em też coś kiedyś napisał...dostałam jednak tylko występ na żywo, bo do nagrania nie doszło  (choć coś tam wspominał...że uskuteczni...Nie doczekawszy się stwierdzam, że może i lepiej- myślę, że wie dlaczego...;) )    Miłego wieczoru!!!

2 komentarze:

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.