wtorek, 4 września 2012

Produkt do zadań specjalnych :)

Czy zdarzyło Wam się zaplanować mycie głowy tuż przed wyjściem, a rano okazało się, że Wasz budzik nie dzwonił lub 5 drzemek uniemożliwiało już wykonanie tej czynności? Albo po prostu w ciągu dnia okazało się, że przydałoby się małe "odświeżenie" waszej fryzury, a na tradycyjne mycie nie możecie sobie pozwolić? Mi się zdarzyło... i przyznam, że uczucie nieumytych włosów to chyba jedno z gorszych jak dla mnie.
Kiedy włosy są przyklepane do głowy, tłuste, bądź nie układają się jak należy, nie ma mowy o dobrym samopoczuciu. Nie zawsze jednak mamy możliwość umycia głowy...Na szczęście są suche szampony:)

Podczas ostatniej wizyty w  Polsce dostałam od kuzynki Batiste, suchy szampon o zapachu kokosowym ( to tylko jeden z całej serii zapachów). Jest to pierwszy suchy szampon z jakim miałam do czynienia, ale przyznam, że pozytywnie mnie zaskoczył :) Szczerze mówiąc nie wierzyłam w takie "cuda", a jednak! Sprawia, że włosy są odświeżone, uniesione u nasady, wydaje się jakby było ich więcej i do tego pięknie pachną :) "Myje" włosy w błyskawicznym tempie i nie podrażnia skóry głowy, nadając przy tym uczucie czystości i świeżości. Co prawda produkt dostępny jest jedynie w UK lub na Allegro, ale jeżeli macie możliwość zakupu zdecydowanie polecam :)




7 komentarzy:

  1. Muszę sobie kupić jakiś suchy szampon i chyba na ten się zdecyduje, bo dużo osób o nim pozytywnie pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba poszukam go na allegro, bo suchy szampon z Syossa nie zrobił na mnie dobrego wrażenia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam tego typu szamponów, ani nikt ze znajomych i jakoś nie mam do nich przekonania. Najchętniej nabyłabym jakąś próbkę tego typu produktów i dopiero wówczas ewentualnie skusiłabym się na zakup.
    pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbowałam innej marki- te suche szampony są rewelacyjne, szkoda, że nie mieszczą się do każdej torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za komentarz:)))) fajnie tu u ciebie dodaje do obserwowanych:)))) zapraszam do mnie buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze miec taki produkt na szybko...swietnie ze jest mozliwosc odswierzenia wlosow bez ich mycia:)))
    pozdrawiam i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.