środa, 23 listopada 2011

Eucerin Dermo PURIFYER- Streetcom

Witam Wszystkich.
Jakiś czas temu brałam udział w kampanii Streetcomu. Akcja dotyczyła kosmetyków Eucerin, których zostałam ambasadorką. Produkty Eucerin dostępne są wyłącznie w aptekach i przeznaczone są do stosowania w przypadku problemów skórnych.  W związku z tym, że pewne niedoskonałości u mnie występują, a moja skóra od jakiegoś czasu jakby bardziej zaczęła się świecić, co powoduje częstsze pojawianie się niefajnych "niespodzianek" bardzo ucieszyłam się z tej akcji. Otrzymałam od firmy Streetcom paczkę, w której pojawiły się produkty do przetestowania.  Dokładniej żel do mycia twarzy, tonik i krem matujący oraz próbki kremu dla moich znajomych. Nadszedł czas na podsumowanie akcji. Jestem bardzo zadowolona, że mogłam wziąć udział w tej kampanii i osobiście przekonać się o skuteczności produktów. Powiem tylko tyle, że nie powaliły mnie one na kolana.



Jeśli chodzi o Eucerin Dermo PURIFYER żel do mycia twarzy (oczyszczający) producent pisze, że łagodnie, ale skutecznie oczyszcza skórę i z tym się zgodzę. Produkt jest całkowicie bezpieczny, nie powoduje uczulenia, a buzia po jego zastosowaniu jest świeża i oczyszczona. Żel działa przeciwbakteryjnie i usuwa nadmiar sebum. No i podobno zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych, a tu niespodzianka, bo u mnie sobie nie poradził. W dalszym ciągu "coś" pojawiało się ta mojej twarzy, a liczyłam na odwrotny efekt. Ogólnie jestem jednak zadowolona z niego i cieszy mnie fakt, że jest bezzapachowy.


Kolejnym produktem jest Eucerin Dermo PURIFYER tonik, który faktycznie odświeża i oczyszcza skórę. Nie powoduje przy tym jej przesuszenia, co w moim przypadku było niezwykle ważne. Produkt beztłuszczowy, który również miał zapobiegać powstawaniu niedoskonałości, a które w dalszym ciągu się pojawiały. Jak dla mnie bez szału. Uważam, że można go spokojnie zastąpić innym produktem.



I uwaga!!! Ostatni z paczki- Eucerin Dermo PURIFYER krem matujący. Skutecznie matuje i poprawia wygląd skóry- tak, to prawda. Zapewnia przy tym skórze odpowiednie nawilżenie. Według mnie bardzo wygodny w użyciu i mega wydajny!!! Beztłuszczowy, bezzapachowy, idealnie nadający się jako baza pod makijaż.



Jeśli miałabym wybierać z powyższych kosmetyków ten, który według mnie jest najskuteczniejszy i w który warto zaopatrzyć się ponownie....hmm mój wybór padłby na krem matujący. Moim zdaniem poradził sobie najlepiej i mogę go spokojnie polecić. Jest to jednak tylko i wyłącznie moja opinia. Większość moich znajomych, którzy wypróbowali produkty Eucerin jest zadowolona z ich działania. Bye :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.