poniedziałek, 22 kwietnia 2013

w pełnym rozkwicie :)

Wiosna to moja ulubiona pora roku. Właśnie taka jak teraz- piękna, kolorowa, soczysta i rozkwitnięta:)
Zanim za sprawą letniego słońca cała natura wypłowieje,  z wielką przyjemnością napawam moje oczy pięknymi kolorami drzewek owocowych i zielenią trawy. Raduję się niemiłosiernie i skaczę pod sufit z radości. Wszystko rozkwita, wykluwa i rodzi się do życia!! Teraz cały świat wygląda najpiękniej:) Chyba nie sposób się ze mną nie zgodzić.. Co myślicie?
Miłego dnia Kochani!!



Ludzie jak widać też rozkwitają...
 


7 komentarzy:

  1. Zgadzam się w 100%, TY też kwitniesz :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wiosna *.* u mnie takiej jeszcze nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pięknie! i jeszcze co do zmiany fryzury, faktycznie pasują Ci włosy tej długości! Ja mam zamiar trochę podciąć, ale tylko trochę bo straaasznie powoli mi rosną...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również kocham wiosnę, wszystko budzi się do życia i jest pięknie! A promienie słoneczne zdecydowanie poprawiają samopoczucie! ;-)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, po długiej zimie cieszą oko jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.