piątek, 26 kwietnia 2013

fuksja ♥

Jak Wam mija dzionek? Mam nadzieję, że ok. U nas dość duszno. Jestem właśnie po świeżej porcji zielonego napoju, a na moich ustach zawitała fuksja (czyli intensywny kolor różu:)) Tej wiosny to zdecydowanie mój ulubiony odcień pomadki, dzięki któremu dzień staje się zabawniejszy i radośniejszy również dla ludzi, których spotykam na swojej drodze:)
Podobno osoby noszące fuksję mają tendencję do bycia aroganckimi, ale nic bardziej mylnego..
Ja promienieję jeszcze bardziej niż zwykle i mam ochotę na niekończący się uśmiech, a gwarantuję Wam, że ten w kolorze mojej nowej miłości mocno poprawia nastrój:)
A Wy co myślicie o fuksji?





11 komentarzy:

  1. Zielony napój zawsze spoko^^
    Śliczny kolor. ja tez mam pomadkę, a nawet szminkę w kolorze fuksji, aczkolwiek.. nie do końca ten kolor do ,nie pasuje :-( Za to na Twoich ustach wygląda fenomenalnie!
    pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest ten kolorek ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio również noszę fuksję :-)
    Czuję się maga :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. UUU SUPER
    ja lubię taki kolor na pazurach ;-) niedługo lato, modne zielone sandałki i pinky pazurki :-) MONT

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek bardzo Ci pasuje! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.