środa, 20 marca 2013

wakacyjny klimat w domowym zaciszu :)

Macie ochotę na odrobinę wakacyjnego klimatu? Jestem pewna, że macie!! Zwłaszcza, że pogoda za oknem nas nie rozpieszcza..Kto z nas by nie chciał leżeć teraz na plaży i popijać orzeźwiające koktajle- ręka w górę!!
Ok, plaży Wam nie załatwię, ale z koktajlami mogę Wam nieco pomóc :) Co potrzebujemy?
- odrobinę chęci
- blender
- 2 banany
- 1 kiwi
- jogurt naturalny
* opcjonalnie inne owoce
- kolorowe słomki (jeśli macie kolorowe parasolki do drinków to nawet lepiej, bo ja nie miałam :))
- kaloryfer podkręcony na maxa!!

Owoce miksujemy z jogurtem. Całość pijemy przez słomkę, wyobrażając sobie przy tym nasz ostatni gorący urlop :)
I jak? Lepiej? U mnie idealnie:)

16 komentarzy:

  1. yummy! wygląda pysznie! :)
    a ostatnie zdjęcie jest okrutne, chcę słońca! :(
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. gruszka! dajcie mi wakacje!
    ale dziś tak ładnie słoneczko świeciło u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na plaży nikoniecznie, ale urlop choćby u babci na wsi to już coś na czego myśl mi źle.. Bo musze tkiwc w pracy. Aaaa! Dziś gryzę~! ;-) Koktajle uwielbiam :-) Pozdrawiam Malko :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmmm my w niedzielę kupiliśmy sobie mikser z dzbankiem i codzinnie serwujemy sobie własnie koktajle z jogurtem lub kefirem :-) a owoce to mamy z zapachem lata, słodziutkie od słońca ... zamrożone ... truskawki i jagody !!! takie własnie cuda mamy !!!
    Czasem w zimowe dni robiliśmy pyszne naleśniki z białym serem i sosem owocowym ... albo bułki na parze albo jeszcze kopytka a dziś ( słowo daję ) Jakub robi leniwe z sosem owocowym ........ pychota !!! MONT


    PS gruszki z szafanem ... "Kulinarne podróże z Guyem Fierim"
    MIŁEGO DNIA - PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY ( mimo, że śnieg i mróz )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie zwariowałam na punkcie koktajli i soków ze świeżych owoców:)
      Czekam już na te "prawdziwe" tegoroczne :) Pozdrowionka :)

      Usuń
  5. 2 obrazek dodał mi kolorów, chcę urlopu i lata i słońca i palm ;))) A do tego Twojego drinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I od razu cieplej ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. jejuu musi być pyszne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :)
    Cieplutko, słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tak by było idealnie pod parasolem :)
    ale koktajl wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Który kierunek na wakacje proponujesz?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce i dobre towarzystwo- to wszystko czego mi potrzeba, ale urlop zaliczyć do udanych :)

      Usuń
  11. o rany, wygląda wyśmianicie. idealny na taką pogodę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.