niedziela, 31 marca 2013

MALKO_GG

Hej :)
Jak Wam mijają Święta? Dziś przychodzę do Was z nową opcją jaką zdecydowałam się dla Was uruchomić na blogu, a mianowicie możliwość wysyłania wiadomości przez komunikator GG (widoczny w prawej kolumnie).
Do tej pory mogłyście/-gliście kontaktować się ze mną drogą mailową: malko.malitka.blogspot@googlemail.com lub przez Facebooka (to nadal pozostaje aktualne).
Od dziś jednak możecie się ze mną skontaktować również przez GG. Nie wiem na ile ta opcja Wam się spodoba i co na to mój internet, więc..pozwolę sobie zrobić mały eksperyment:) Co Wy na to?
Pozdrowionka :*

6 komentarzy:

  1. Święta jak święta mijają pod znakiem większej ilości wolnego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog ;*
    zaobserwowałam liczę na rewanż ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog !!! disneyaniachanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O to fajna funkcja. ; )
    Obserwujemy ?? Ja już : *
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnee ! *.*
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.