niedziela, 10 marca 2013

The Body Shop- jagodowe masło do ciała

Jak wiecie uwielbiam wszelkiego rodzaju balsamy, masła i olejki do ciała.
Jakiś czas temu dostałam od S. masło z The Body Shopu. To już drugie masło z tej serii, które trafiło w moje ręce. Tym razem padło na jagodowe- choć zapachem do jagód mu raczej daleko.
Mimo wszystko mi odpowiada. Zapach jest bardzo intensywny, a moja skóra po posmarowaniu pachnie przez cały dzień (nie przesadzam). Produkt idealnie się sprawdza przy bardzo suchej skórze, dzięki bogatej konsystencji idealnie nawilża i szybko się wchłania- pozostawiając naszą skórę idealnie gładką :)
Czy któraś z Was go miała? Co o nim myślicie?




8 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale wygląda kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnimi czasy coraz częściej zastanawiam się nad kupnem masła do ciała :> muszę przyznać, że dotychczas stosowałam tylko balsamy i kremy. ale z tego co widzę (czytam :) Ty masz już pewne doświadczenie. co preferujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam wersję truskawkową - zapach jest po prostu obłędny <3 najlepsze masła z możliwych :))

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam masła do ciała! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie miałam styczności z tym produktem, ale szukam czegoś dobrego i skutecznego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masła z TBS są obłędne!! Miałam jagodowy, truskawkowy i grejfrutowy. Najbardziej mi się podobał jagodowy. Masła z TBS obłędnie pachną i świetnie nawilżają skórę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.