niedziela, 20 maja 2012

złapać chwile

Hej :)
Jak Wam minął weekend? Mi bardzo aktywnie...praca-dom-zakupy-odrobina rozrywki. Wszystko w biegu! Oczywiście o aktywności związanej z pracą wolałabym tu nie wspominać, w domu przebywałam jedynie chwilę, bo w biegu szykowałam się na odrobinę rozrywki, a gdzieś po drodze były jeszcze zakupy, ale tym razem nie dla mnie, a dla rodzinki:) Dzięki temu powstał ciąg  zdarzeń, dzięki którym zaliczam weekend do udanych :)
Widzieliśmy się z moją mamą i bawiliśmy się chwilę na imprezie plenerowej związanej z UEFA CHAMPIONS LEAGUE w monachijskim parku. Było bardzo miło, tylko czas w takich chwilach upływa zbyt szybko.. i szybkość ta pozostanie niezmienna, aż do jutra. Dlatego uciekam się pakować, bo mnie noc już zastaje ;)

Życzę wszystkim miłej nocy oraz witam wszystkich nowych czytelników bloga :)

Acha..zapomniałam Wam pokazać co dostałam od mamy :)

cmos 5 megapixel dxg-5c8v hd

cmos 5 megapixel dxg-5c8v hd
W związku z tym, że poprzednia kamera lekko ucierpiała podczas ostatniego urlopu, lustrzanka nie ma funkcji nagrywania filmów prezent okazał się strzałem w dziesiątkę. Poza tym jest lekka, zmieści się w każdej torebce, ma praktyczne etui i do tego fajnie wygląda :)

Teraz będę mogła łapać dla Was przeróżne chwile i zamieniać je w krótkie filmiki :)
Cieszycie się? Ja bardzo :)

 Bye:)

6 komentarzy:

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.