piątek, 4 maja 2012

uciekam z domu

Witajcie :)
Szybkie śniadanko w moim wykonaniu, melisa z pomarańczą i kawa..czyli coś z czym startuję dnia każdego :)
A następnie wybywam z domu, bo na dworze fantastyczna pogoda i szkoda byłoby to przeoczyć.
Jak już wczoraj wspominałam dziś cieszę się wolnym, dlatego chciałabym w pełni skorzystać z doby, która i tak okażę się zbyt krótka, tym bardziej, że wybiło południe..

Maj jest cudowny!! Dookoła pełno pachnącego bzu i "upierzone" dmuchawce... aaaajjj :) Jeszcze niedawno pisałam Wam jak bardzo chce już, aby się pojawił, a już teraz cieszy nas swoim ciepłem i piękną, pachnącą przyrodą :) Coś mi się wydaje, że większość z Was pomogła mi trochę z materializacją tych ciepłych dni :)
Miłego!


4 komentarze:

  1. Kocham zapach bzu i dmuchawce. <33
    A piosenka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. •♥•Fajna piosenka
    dmuchawce •♥• piękna pogoda•♥•miłego wypoczynku•♥•

    OdpowiedzUsuń
  3. piosenkaa.<3
    mam nadzieję, że dzień się udał .;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.