środa, 9 października 2013

Xmas Jamaica

Sezon herbaciany rozpoczął się już u mnie na dobre!
I choć uwielbiam herbaty w tradycyjnej postaci , postanowiłam trochę poeksperymentować.
Żeby nie było nudno i monotonnie tej jesieni zdecydowałam, że wzbogacę nieco picie zwykłej herbaty. Ma być pomysłowo, oryginalnie i smacznie.


Zabrałam się za zaparzenie 4 szklanek różnych herbacianych specjałów (zabrakło mi tych w 100% naturalnych, saszetki musiały zrobić robotę) :
  • zielona z melonem
  • pokrzywa z trawą cytrynową
  • malinowa (która z herbatą zapewne ma niewiele wspólnego, ale jest wyjątkowo smaczna)
  • świąteczna (cynamon itd.)
Gdy herbaty nieco przestygły przystąpiłam do dzieła. Postanowiłam nieco przypomnieć sobie moje umiejętności barmańskie i radość płynącą z odkrywania nowych smaków...
I tak powstał mój herbaciany napój:  Xmas Jamaika :)  I choć z Jamajką ma on niewiele wspólnego, tak mi to właśnie smakuje!! :)

* sok malinowy (z babcinej spiżarni) dopełnił całości!! POLECAM!!! :)


A Wasz herbaciany sezon już się rozpoczął? Dobranoc :*


5 komentarzy:

  1. Sa i tacy co mowia, ze herbata to jedynie z samowaru smakuje jak herbata.

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham herbatę a tym bardziej jesienią !
    pozdrawiam i zapraszam http://pampaarampa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mm, sok malinowy , uwielbiam. ;) Fajna mieszanka .
    Pozdrawiam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyłączam się do wielbicielek soku malinowego :) A ze smakowych herbat polecam karmelową - coś przepysznego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.