poniedziałek, 14 października 2013

poniedziałkowa motywacja # 9

Witajcie w poniedziałek!

Nie wiem czy Wam dni mijają równie szybko jak mi, ale ja wciąż nie mogę uwierzyć, że mamy już połowę października. Jeszcze niedawno szukałam sposobu na skuteczne ochłodzenie mojego mieszkania, a teraz kaloryfer włączony jest u mnie na maksa. 
To jednak nie uchroniło mnie przed pierwszym przeziębieniem tego sezonu (choć mam nadzieję, że swój limit właśnie wyczerpuję). 

Weekend niestety spędziłam w łóżku, ale dzięki temu wkraczam w nowy tydzień z większą energią, zaangażowaniem i nowymi pomysłami, które mam nadzieję zrealizuję w frekwencji zadowalającej...


A z jaką myślą zaczynam  ten tydzień?


Bycie sobą to jeden z najlepszych życiowych wyborów (jaki przychodzi mi do głowy). To program lojalnościowy, który warto wspierać! To inwestycja, która pozwala żyć w zgodzie ze sobą i osiągać niewiarygodne efekty. Niezależnie od okoliczności warto budować swoje życie na fundamentach swojej własnej osobowości, dopieszczać ją i cieszyć się z atrakcyjności swojej decyzji:)
Nie marnować włożonej przez nas energii i być wiernym swojego wyboru!  ZAWSZE I WSZĘDZIE!

Tego Wam życzę z początkiem tygodnia!


Podsumowując..

źródło: demotywatory.pl


Udanego tygodnia!! :*



13 komentarzy:

  1. fakt, coraz zimnej się robi. ale zima tez ma swoje uroki :P
    Ty się kuruj ! :)
    a co do bycia sobą - najlepsza opcja, po co udawać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, walczę jak się da, ale mam wrażenie, że rozkłada mnie bardziej:/

      Usuń
  2. Kilka niezłych wpadek w poniedziałek i wylany mus porzeczkowy na pół podłogi i ścianę (!) nie popsuło mi wczorajszego humoru! Ta chłodna, ale wciąż bezdeszczowa i dość ciepła jesień sprawia, że jestem w stanie utrzymać w sobie pozytywne podejście :)
    A co do bycia sobą, to zdecydowanie najlepszy i tak naprawdę jedyny możliwy pomysł :)
    Wspaniałego tygodnia Malko! :*

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również :) Witam na blogu i trzymam kciuki za udane poniedziałki!!

      Usuń
  3. Dochodzi do paradoksu, bo co jesli ktos jest idiota i jest soba? Czy mu taka rada by raczej nie zaszkodzila, no i otoczeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za motto. Teraz wiem, że nie ma co zmieniać i mogę iść bez wyrzutów sumienia napić się browara :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna myśl! A demotywator wbrew pozorom motywuje! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cytaty Merlin zawsze mnie inspirują <3

    // Klikniesz na moim blogu w baner Sheinside? To dla mnie bardzo ważne <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również mam już pierwszą jesienną chorobę za sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja na szczęście opieram się wszelkim chorobom i póki co nie muszę zostawać w domciu :D
    a bycie sobą czasami bywa... trudne ;) ale mimo to jest najlepszym wyborem, jaki możemy podjąć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie:)

    A z myślą przewodnią zgadzam się w 100% :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.