niedziela, 8 lipca 2012

truskawkowe studio

Hej :)
Jak spędzacie niedzielę?  Ja właśnie popijam kawkę. Przeglądając zdjęcia, znalazłam te Emowe z "truskawkowego studia". Wzdycham tu do nich i szczerze ubolewam nad tym, że sezon truskawkowy tak szybko dobiega końca :( Właściwie to się wcale nie nacieszyłam truskawkowym szaleństwem, a tu znów pozostaje mi czekać okrągły rok na moje ulubione owoce :/  Na początek lata, który obfituje w desery pełne truskawek, krajowych truskawek, bo tych importowanych nie toleruję. Szczerze? Jestem niepocieszona... Teraz pozostają mi jedynie truskawkowe kosmetyki, które chociaż zapachem będą musiały przybliżyć mi zapach świeżych i soczystych truskawek oraz lejącego się litrami musu truskawkowego.



A Wy? Lubicie truskawki? Pewnie tak, bo jak można ich nie lubić :)

3 komentarze:

  1. Kiedy pytają mnie: Czy lubisz truskawki... Odpowiadam: !!!!!!
    Ja nie kupuję żadnych truskawkowych balsamów, kremów i innych rzeczy, bo zjadłabym siebie natychmiast! XD

    gosizm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba mam podobnie, z małą różnicą... Uwielbiam :)

      Usuń
  2. Truskawki przepyszne owoce,a co do kosmetyków:)owocowe balsamy,kremy są fantastyczne:)masz super chłopaka ,pasujecie idealnie do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.