poniedziałek, 12 grudnia 2011

rotacja treści

Hello!!
Jak Wam mija dzisiejsze popołudnie? Ja właśnie szykuję się do pracy. Pogadałam chwilę z moją  psiapsiółą ( G :* ) i jak zwykle mam porcje nowych informacji ze świata, które zawsze mnie jakoś tak pozytywnie nakręcają. Wiecie pewnie jak to jest, kiedy dwie kobiety, które nie rozmawiały ze sobą już dość długo nagle wymieniają informacje. Rozmowa niby półgodzinna, a "czas odczuwalny" jakby pięciu minut. Strach pomyśleć ile czasu byśmy potrzebowały na żywo. Nie ma co, uwielbiam...
Zalewam szybko torebkę "owocowej" i ruszam do pracy, a Wam tradycyjnie życzę miłego i udanego dnia :)




P.S.
Chcę na łyżwy!!!

2 komentarze:

  1. Znam to, te niekończące się opowieści.
    Myślę że to bardzo ważne w naszych życiach relacje, czyniące nasz dzień codzienny bogatszym.

    Pozdrawiam Cię serdecznie gaduło ;o)
    Linka - też gaduła ;o)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.