wtorek, 6 grudnia 2011

Czy wszyscy byli grzeczni w tym roku?

Witam wszystkich w mikołajkowy wieczór :)
Jak Wam mija czas? U nas spadł pierwszy w tym roku śnieg.  Nie utrzymał się długo, ale pierwszą oznakę nadchodzącej zimy mamy za sobą.
Czy wszyscy byli grzeczni w tym roku? Zawitał do Was Święty Mikołaj? Nieważne gdzie się teraz znajdujecie, z pewnością dzisiejsze święto jest tam znane. Obchodzone jest pod różnymi nazwami-Santa Clause (USA), Babbo Natale (Włochy), Heilige Nicolaus (Niemcy), Mikulas (Czechy), Julemanden (Dania) i wszędzie wygląda podobnie (prezenty, prezenty i jeszcze raz prezenty :))
Z powodu problemów technicznych do mnie Mikołaj w tym roku dotrze z opóźnieniem :) Oby tylko obeszło się bez rózgi!

P.S.
Na pocieszenie zrobiłam sobie pierzaste kolczyki :)


 Miłego wieczoru :)

9 komentarzy:

  1. Świetnie kontrastują z kolorem Twoich wlosów:) Mój Mikołaj był, a jak:) Nie narzekam na prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Dunski Julemanden brzmi dla mnie najsympatyczniej :o).
    Podobaja mi sie Twoje piorka na uszach :o).
    Ja sniegu jeszcze nie widzialam - w tym roku ;o).
    Pozdrowienia dolaczam,
    Linka

    OdpowiedzUsuń
  3. http://sklep.jadwiga.eu/

    link do sklepu, w którym możesz kupić papkę z recenzji na moim blogu :)
    zapraszam ponownie na mojego bloga, dziś kolejna recenzja kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie każdy facet to cham i prostak; wiadomo, że jeszcze gdzieś na tym świecie krążą ci "normalni" ;-) Szkoda tylko, że takich nie ma w moim otoczeniu. Sami "zielarze", którzy żyją od imprezy do imprezy, od zjarania do zjarania. Są przystojni, ale masakrycznie tępi. Zakładają się o dziewczyny, ale na szczęście większość moich koleżanek jest zajęta, a do mnie się zbliżają tylko na bezpieczną odległość - skończy się na przytulaniu i dziękuje. Jestem dość agresywną osobą (małe, rude i wredne, haha ;D) i nienawidzę kiedy przekracza się pewne progi, bo zakład z kolegą, bo to i tamto. NIE, facet powinien szanować kobietę, jeśli chce aby i ona go szanowała. To transakcja wiązana, szkoda że wielu tego nie rozumie.

    PS. śliczne kolczyki :*

    adivineeradication.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie z kolorem oczu !
    podoba mi się Twój blog,
    pozdrawiam i łączę się w czekaniu na Mikołaja, mój dopiero za 10 dni..
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolczyki:*:)
    będę tu częściej wpadać zapraszam do mnie:)
    p.s dodaje do obserwowanych i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za Wasze wszystkie komentarze, jest mi niezmiernie miło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.