wtorek, 18 grudnia 2012

postanowienie noworoczne nr 1


  "Planuj z wyprzedzeniem- Noe budował Arkę, jeszcze zanim zaczęło padać"

 Richard Custig


Mam jeszcze tyle na głowie..Tyle rzeczy do zrobienia, z którymi powinnam wyrobić się do końca roku (a właściwie nie do końca roku, tylko do piątku!). Tyle spraw, które muszę dopiąć na ostatni guzik, a doba jak zwykle trwa tak krótko.. Ważne, by z dobrym planem podjąć się wszystkiego..
Obmyślam więc, układam w głowie..Kawałek, po kawałku- przygotowuję się na każdą ewentualność:)
Zaplanowałam już, że przyszły rok zacznę z konkretnym planem, więc wywiązać się trzeba i tyle! Na koniec świata też jestem gotowa, hehe :)
Jedno z moich noworocznych postanowień brzmi: PREZENTY ŚWIĄTECZNE KUPUJ PRZEZ CAŁY ROK!!!
Zdecydowanie jest to najlepsze rozwiązanie, tak sobie właśnie pomyślałam... Co roku biegam jak szalona po sklepach i wszystko kupuję na ostatnią chwilę. Daję się ponieść przedświątecznej gorączce i na dobre mi to nie wychodzi. Mój budżet jest mocno naruszony, a i prezenty nie do końca trafione. W przyszłym roku zrobię inaczej niż zwykle:)
Co prawda w tym i tak poszło gładko.. Szybciej, jakby sprawniej i każdy powinien być zadowolony:) System jednak można ulepszyć:)
A Wy? Macie już prezenty dla swoich bliskich? A może podobnie jak ja w przyszłym roku "zbieracie je" przez cały rok?


Najlepiej wydrukować i powiesić w widocznym miejscu :)





12 komentarzy:

  1. Bardzo dobry pomysł! Ja w tym roku i tak dosyć wcześnie wzięłam za kupowanie prezentów ale i tak jak się okazuje wciąż za późno, gdyż nadal nie mam prezentów dla wszystkich. W przyszłym roku podobnie jak Ty mam zamiar to zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to najlepsze rozwiązanie! Ja właśnie w tamtym roku też sobie tak powiedziałam i w tym roku prezenty robiłam już we wrześniu ;) teraz przynajmniej nie odczuwam tak utraty gotówki hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje gratulacje. Wiedziałam, że to świetne rozwiązanie:) Brawo!

      Usuń
  3. hmmm ja jeszcze w ogóle żadnego prezentu nie mam....;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł Malitka, tylko czy starczy Ci miejsca, żeby te prezenty do świąt trzymać i co ważniejsze, żeby żaden obdarowywany nie odkrył ich istnienia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo właśnie... Muszę o tym pomyśleć:) Znajdę tajną miejscówkę i po kłopocie:)
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia..prezenty jak zawsze na ostatnią chwilę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne to zdjęcie jakby puzzle:_))

    OdpowiedzUsuń
  7. tik tac tik tak...już nie mogę doczekać się Waszego przyjazdu hahahahaha MONT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.