sobota, 27 października 2012

Préférence Wild Ombré od L'Oréal- efekty!

Hej kochani:)
Pamiętacie post dotyczący Preference Wild Ombre od L'Oreal? Odważyłam się i kupiłam :)
Wymieszałam wszystkie składniki i przystąpiłam do koloryzacji. Łatwo nie było, ze względu na konsystencję farby (miałam wrażanie jakbym miała proszek na włosach). Te tradycyjne sprawiają, że po nałożeniu nasze włosy są mokre, a farba się pieni. Préférence Wild Ombré pozostawia włosy niemalże suche, przez co było mi trudno ocenić ile jeszcze powinnam jej nałożyć, aby efekt był zadowalający. Jeśli chodzi o szczoteczkę, tak jak przypuszczałam- to w niej właśnie tkwi cała tajemnica tej nowości:) Jej plastikowo- gumowe "ząbki" (przypomina mi nieco Tangle Teezer na rączce) ułatwiają łatwe rozprowadzenie produktu na włosach, bez drastycznego przejścia koloru. Do swojej koloryzacji użyłam Préférence Wild Ombré nr 2. Moje włosy mają trochę inny kolor niż włosy modelki z opakowania, posiadały ponadto już lekki refleks, więc efekt końcowy różni się od tego na pudełku. Przyznam jednak, że jak na domowe warunki wyszło nieźle:)

Zresztą oceńcie sami:)


A Wy co myślicie?

37 komentarzy:

  1. noooo, nie powiem - efekt wyszedł elegancki ! super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze wyszło bardzo naturalnie, bardzo mi się podoba :) Ja mam inny problem z farbami sklepowymi- bardzo niszczą moje włosy i boję się zaryzykować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że do momentu farbowania włosów samodzielnie było wszystko ok. To właśnie pierwsza wizyta u fryzjerki + nałożenie jej super bezpiecznych i profesjonalnych farb doprowadziło moje włosy do stanu, po którym już ładnych parę lat nie mogą dojść do siebie. Jak dla mnie nie ma reguły. Tym bardziej, że to właśnie fryzjerzy przeważnie robili mi największą krzywdę na głowie, hehe :D

      Usuń
  3. Super :) no i nie trzeba fryzjerki:)m.E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, nie trzeba:) wystarczy kupić farbę i poprosić Ema o pomoc:)

      Usuń
  4. Ale masz piękne włosy:) wygląda to rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszło! mi samej marzyło się ombre ale mam za krótkie włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na krótkich też może wyglądać odjazdowo !

      Usuń
  6. Po lepiej :))
    chciałabym pozostać w kontakcie! obserwujemy? daj znać! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pięęęęęknie MONT

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie ci to wyszlo ;)) gdzie kupiłaś farbę, bo nigdzie nie mogę jej znaleść?

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawde mega! :) jak długo trzymałas farbe na wloskach?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawde mega! jak dlugo trzymalas farbe na wlosach?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurcze, super!!! musze sprobowac! xo

    OdpowiedzUsuń
  12. wyszło super! Muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dlugo trzymalas farbe i czy nakladalas na naturalne wlosy ? Wyszlo super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymałam ok.25 min. włosy naturalne z fryzjerskim "refleksem"

      Usuń
  14. Gdzie można kupić tą farbę?

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje włosy są naturalne?

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały efekt, chyba sama się skuszę! ;D mekstyle.blogspot.com zapraszamy! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. czy mozna kupić tą farbę w rossmannie , naturze lub astorze?

    OdpowiedzUsuń
  18. można kupić to w rossmannie , naturze lub astorze??

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. mam wlosy troche dluzsze od Ciebie i pisze z pytaniem czy starczy mi tej farby na pokrycie moich koncowek :) z gory dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie wystarczy :) Mi sporo zostało. Niewykorzystaną farbę musiałam wyrzucić.

      Usuń
    2. dziekuje ;)

      Usuń
  21. super!!tez mam dlugie wlosy troche jeasniejsze i uzyje tej ombre 2,tylko mam pytanie czy tylko na koncowkach rozprowadza sie? ja chcialam tak od od podbrudka czy za wysoko?i warstwowo czy po prostu przeczesac ta szczotka koncowki?

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmm gdzie można coś takiego dostać :) ?

    OdpowiedzUsuń
  23. ja również zastanawiam sie nad kupieniem tej farby ale mam ciemniejsze wlosy i boję się ze efekt może nie wyjść za fajny ;p ale u Ciebie wyszlo bardzo ładnie i naturalnie :)
    pozdrawiam
    i zapraszam sparkling-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. właśnie chcę zdziałać ombre na swoich włosach, ale nie wiem którą z tych 3 farb wybrać :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej,

    jak to jest z tymi produktami Loreal? To sa farby czy rozjasniacze? Efekt jest trwaly?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Powiem szczerze, że strasznie mi się podobają Twoje włosy z ombre. Bardzo naturalnie przechodzi kolor w kolor. Sama dzisiaj zakupiłam ten produnkt. I w prawdziee sama się obawiam czy w końcu zaryzykować. Czytałam na forum, że sporo dziewczynom zamiast blondu wyszedł rudy/miedziany odcień. A ja niechciałabym osiągnąć takiego efektu. Moje włosy nigdy nie miały robionego jakiegoś zabiegu u fryzjera - farbowanie, rozjaśnianie, itd. Więc już sama nie wiem co zrobić. Ale prawdopodobnie w weekend sama spróbuję. Może właśnie wyjdzie mi ładny odcień blondu, a nie jakiś rudy XD
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post.

    my webpage Cheap Jerseys

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy farba w dużym stopniu zniszczyła Ci włosy?

    OdpowiedzUsuń
  29. fantastyczny efekt!
    powiem że ja miałam ombre robione przez fryzjer włosy za łopatki 30 cm miałam...
    no właśnie ..
    i..musiałam ściąć włosy.. nieudane farbowanie.. ombre...
    i włosy na Viktorie beckham...
    ahh a teraz zapuszczam...
    i maluje farba Haerbatint..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.