niedziela, 28 sierpnia 2011

Wedding

Podobno ślub Kim Kardashian, który niedawno się odbył zapewni nowożeńcom jakieś 15 mln dolarów wpływu na konto, w związku z wyemitowaniem ceremonii w telewizji. Należy doliczyć do tego również dochód ze sprzedaży praw do publikacji zdjęć ślubnych. Na wszystkim można zarobić...Teraz czekamy na potomka ( kolejny "powód" do kontynuacji reality show).  Gratulacje dla ludzi od PR-u :P Jedno jednak trzeba jej przyznać.... Jest przepiękna :)


Też mam dla Was zdjęcia "prawie" ślubne...a dokładniej : zdjęcia z Targów Ślubnych we Wrocławskiej "Orbicie", w których brałam udział w 2009 roku. W prawdzie trochę przeterminowane, ale pomyślałam sobie, że okres wakacyjny to czas również zamążpójścia i może niektóre z Was coś sobie podpatrzą :P  Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jakie trendy panują teraz w modzie ślubnej, ale możecie zaobserwować jak to wyglądało 2 lata temu :) Wklejam również linka do bloga, w którym zamieszczono więcej zdjęć z tej imprezy

  http://filipgluch.wordpress.com/2009/11/23/pokaz-sukni-slubnych-orbita-targi-2009/















 Targi odbyły się pod hasłem : " Poszukiwany mąż. Nie musi być przystojny, inteligentny, bogaty....byleby miał pralkę " :D




Zdjęcie Kim pobrane z: google-grafika 
http://www.google.pl/imghp?hl=pl&tab=wi

2 komentarze:

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.