środa, 31 sierpnia 2011

Reduzieren

Hej :)

Lato właśnie się kończy, a ja zakupiłam właśnie 3 typowo letnie rzeczy, które możecie poniżej zobaczyć. Mam nadzieję, że pogoda będzie tak łaskawa i da mi je jeszcze w tym roku założyć :D



  kombinezon New Yorker - 3 euro


                                                                    New Yorker  1 euro

             New Yorker  1 euro

  Nie mam zwyczaju kupować dwóch takich samych bluzek, różniących się tylko kolorem, jednak w tym przypadku zrobiłam wyjątek...cena mówi sama za siebie. Najbardziej jednak zadowolona jestem z kombinezonu, który właśnie na mnie czekał ( ostatni w moim rozmiarze ).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.