niedziela, 28 sierpnia 2011

TaM dOm TwÓj, TaM i Ty...

Hello!

Postanowiłam zapoznać Was z miejscem, gdzie obecnie mieszkam. Po kilku latach spędzonych we Wrocławiu zdecydowałam się na zmianę miejsca zamieszkania i razem z moim ukochanym trafiliśmy tu: Ingolstadt. To niemieckie miasto położone ok 80 km od Monachium. Ta niezwykle ładna miejscowość w Bawarii to również główna siedziba koncernu samochodowego Audi.  Poniżej możecie zobaczyć kilka fotek.


  Nowy Zamek w Ingolstadt od strony Dunaju-obecnie mieści się tu Bawarskie Muzeum Wojskowe
                                    

        Nowy Zamek w Ingolstadt od strony Dunaju-obecnie mieści się tu Bawarskie Muzeum Wojskowe




Niestety do Muzeum Audi nie udało mi się jeszcze dojechać, ale obiecuję, że jeśli tylko się tam wybiorę  wrzucę kilka zdjęć :) 


Na koniec wrzucam Wam kawałek, który chodzi mi po głowie cały dzień. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.  Miłego wieczoru. Bye


1 komentarz:

  1. Amazing pics! What a wonderful place! :)
    Maybe you have time to visit my blog :)
    Kisses,
    Chiara

    Books in my bags

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.