środa, 11 czerwca 2014

balkonowe inspiracje


Witajcie Kochani!

Zaginelam w akcji, a wszystko przez te tropiki ;) Na zewnatrz 36,5 st. (to lepiej niz na Bora Bora), a u mnie w domu chyba ze 40-sci!
Jak sie pewnie domyslacie wysiedziec w takiej temperaturze sie nie da, wiec jedyne co mi w glowie siedzi, to z dala omijac wszelkiego rodzaju gorace urzadzenia (w tym komputer), zaszyc sie gdzies nad woda i delektowac sie ta piekna wakacyjna pogoda (w miare mozliwosci tak wlasnie robie).

Zrobilam takze male przemeblowanie, zeby przyjemniej bylo mi wejsc w sezon wakacyjny. I tylko wielkiego ogrodu mi brakuje... Moglabym na nim spedzac gorace dni i wieczory...

A w zwiazku z tym, ze w moim obecnym mieszkaniu nie mam nawet balkonu, wrzucam Wam kilka inspiracji (po to by i mi bylo latwiej go sobie wreszcie zmaterializowac ;))








zrodla: 123, 4, 5, 6, 7


Jak sie pewnie domyslacie jestem na etapie poszukiwan mieszkania z balkonem, a beda na nim... kwiaty, kwiaty i jeszcze raz kwiaty...


Trzymajcie sie :*


1 komentarz:

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.