niedziela, 25 września 2011

Materializacja myśli

" Możesz zacząć od razu czuć się zdrowo. Możesz zacząć czuć się zamożnym. Możesz zacząć odczuwać miłość, która Cię otacza, nawet jeśli jej nie ma. A skutkiem będzie to, że Wszechświat odpowie na Twoje wołanie. Wszechświat odpowie na to wewnętrzne uczucie i objawi się, ponieważ to jest to, co sam czujesz."

                                              Michael Bernard Beckwith



Materializuję moje myśli z małą pomocą gwiazd :) Każdego dnia staram się zacząć dzień pozytywnie i "wstać prawą nogą". Nie dopuścić do sytuacji, w której negatywne emocje ogarną moje myśli. Myślę pozytywnie i dzieje się pozytywnie. Wszechświat mi sprzyja, we wszystkim co robię. Nastrajam się na cały dzień, ustawiając odpowiednią częstotliwość :) Jestem artystą i swoje arcydzieło (moje życie, mój dzień, wszystko co ze mną związane) tworzę świadomie. Z wdzięcznością zaczynam, każdy nowy dzień...



Miłego wieczoru i samych pozytywnych myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad, każdy Twój komentarz jest niezwykle cenny:)
Anonimowi, proszę się podpisywać.